19:26:35 1399/1/2

واکنش کارگردان "پایتخت" به حجم بالای پخش تبلیغات در بین سریال



کارگردان «پایتخت» درباره‌ حجم بالای تبلیغات در حین پخش این مجموعه تلویزیونی و همچنین مطالب و شوخی‌هایی که در اولین قسمت از این سریال نوروزی عنوان شد، توضیحاتی را مطرح کرد.

سیروس مقدم در پاسخ به این پرسش که حجم بالای تبلیغات در خلال پخش یک سریال چه تاثیرات منفی‌ای می‌تواند داشته باشد، توضیح داد: نکته‌ای که وجود دارد و در همه جای دنیا روال است این است که همه سازندگان به دنبال این هستند سریالی بسازند که حجم بالایی از تبلیغات را به دنبال داشته باشد و این یعنی دیده شدن؛ اما به هر حال از سوی دیگر، تبلیغات بیش از حد هم قطعا تاثیر منفی خواهد گذاشت.

کارگردان سریال «پایتخت» ادامه داد: به هر حال تبلیغات میان برنامه بخشی از کار است برای چرخاندن چرخه سینما و تلویزیون و نمی‌شود این چرخه را نادیده گرفت، چراکه گرداننده‌ آن‌هاست.

مقدم در عین حال پیشنهاد داد: حجم بالای تبلیغات در خلال برنامه، اگر در یک نوبت پخش شود، بهتر است تا ارتباط مخاطب با سریال قطع نشود؛ البته این چیزی نیست که مختص «پایتخت» باشد و در سریال‌های دنیا هم حجم تبلیغات در خلال پخش همین‌گونه است.

این کارگردان با اشاره به جنس تبلیغاتی که در صداوسیما انجام می‌شود، نیز گفت: نوع تبلیغات و انتخاب آن‌ها به ما مربوط نمی‌شود. این است که ما در سریال «پایتخت» قبل از آغاز کار، تبلیغ داشتیم، اما تبلیغی که جذاب و شیرین است و مخاطب را آزار نمی‌دهد. شاید اگر برای ساخت تبلیغات خوب تلاش شود و این تبلیغات برای مردم دلچسب باشد مخاطب آزرده نشود.

0
0

نسخه قابل چاپ

از سراسر وب

نظر ها